Regler | Nya inlägg | ämne RSS | Sök | Registrera | Logga in

Elektroniska tjänster

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professional Hardware and Electronics Design -> Elektroniska tjänster
Arabiska version Bulgariska version Katalanska version Tjeckiska version Danska version Tyska version Grekiska version Engelsk version Spanska version Finsk version Franska version Hindi version Kroatiska version Indonesiska version Italienska version Hebreiska version Japanska version Koreanska version Litauiska version Lettiska version Nederländska version Norska version Polska version Portugisiska version Rumänska version Ryska version Slovakiska version Slovenska version Serbisk version Svenska versionen Tagalog version Ukrainska version Vietnamesiska version Kinesiska version
Författare Meddelande
Ganymede

Anställd: 28 oktober 2001

Post 02 mars 2002 2:08

Jag vet att detta kommer proboably öppna helhet kan maskar - men nu kör vi.

Om jag skulle erbjuda en tjänst överföra papper ritningar till CAD-format och överföring av filformat mellan olika plattformar, vad skulle du säga är de bästa samlingar av verktyg och hårdvara / mjukvara för jobbet.

Autocad verkar vara början hund för allmän ritning arbete - skulle DXF filer är det bästa formatet för att hoppa mellan plattformar?

När det gäller PCB-tjänster! - Var ska jag börja. Vad skulle detta kosta mig för att köra igång?

PS Ja jag vet var jag är - jag tror att detta är den bästa platsen att ställa frågan.
Tillbaka till toppen
View user's profile
Google
AdSense

Post 02 mars 2002 2:08 Annonser

Tillbaka till toppen
mrlogical
Gästens

Post 03 mars 2002 2:20

Prova P * Otel 99 SE för ditt schema fånga och PCB-layout, det är ganska bra. Det kommer också att konvertera till Acad: s dxf eller dwg filformat. få det från detta forum.
Tillbaka till toppen
View user's profile
Ganymede

Anställd: 28 oktober 2001

Post 03 mars 2002 20:47

Tack Tony - din annat en att rekommendera paketet till mig.

Anyyone i Storbritannien vet finacial stöd jag kan få - (Gov New Deal kanske - den sortens saker).

Im gör massor av forskning om vad folk kanske vill ha i tjänsten område im tänker på - men finansiering från arbetslösa till egenföretagare är ett fan av ett steg.

Tack på förhand.
Tillbaka till toppen
View user's profile
Phytex

Anställd: 16 december 2001

Post 08 mars 2002 9:47

Tack för info!
Tillbaka till toppen
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professional Hardware and Electronics Design -> Elektroniska tjänster
Sida 1 av 1 Alla tider är GMT 2 timmar

Missbruk | | Administratör | | Moderatorer | | Stöd oss | | sitemap
topic RSS