elektronik forum

Regler | Nya inlägg | ämne RSS | Sök | Registrera | Logga in

visa rpm & m / s i Visual Basic

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> PC-programmering och gränssnitt -> visa rpm & m / si Visual Basic
Författare Message
kiddly2

Post 31 maj 2006 1:50

visa rpm & m / s i Visual Basic

Jag använder en opto-STRÖMBRYTARE för att mäta hastigheten men jag inte bra i programmering

någon kan vägleda mig att skriva ett program för att visa rpm & m / s Visual Basic använder parallal porten.

tack
Neutral
Tillbaka till toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 31 maj 2006 1:50

Annonser

Tillbaka till toppen
eelinker

Hjälpte: 12

Post 17 Juni 2006 17:54

Re: visa rpm & m / s i Visual Basic

U bör använda en ActiveX för att läsa och skriva på parallellporten med metoder och egenskaper i ActiveX-kontroll.
Tillbaka till toppen
Arabisk version Bulgarisk version Katalanska version Tjeckisk version Dansk version Tysk version Grekisk version Engelsk version Spansk version Finsk version Franska version Hindi version Kroatiska version Indonesiska version Italiensk version Hebreiska versionen Japanska version Koreanska version Litauisk version Lettisk version Nederländska version Norsk version Polish version Portugisisk version Rumänsk version Russian version Slovakisk version Slovenska version Serbiska version Svenska version Tagalog version Ukrainska version Vietnamesiska version Kinesiska version
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> PC-programmering och gränssnitt -> visa rpm & m / si Visual Basic
Sida 1 av 1

subj

text

Alla tider är GMT 1 timme
Liknande ämnen:
MATLAB - 의 GUI 는 Visual Basic & am (13)
Vad är bättre Visual Basic, Visual C eller Delphi? (79)
Microcontroller & Visual Basic (8)
8051 och Visual Basic (2)
"Visual Basic och GPIB gränssnitt" (2)
Visual Basic Och 8.051 (20)
varav den ena är bättre Visual C eller Visual Basic for GUI (8)
Hur vill ändra storlek på bilderna i Visual Basic 6? (3)
Problemet i Interfacin A uController till Visual Basic (4)
Visual Basic för att på / stänga av MCU GPIO (2)

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Stöd oss | | sitemap
topic RSS