Regler | Nya inlägg | ämne RSS | Sök | Registrera | Logga in

ICD2 USB klon - hur man kan få det att fungera med 3.3V PIC24s???

Gå till sida Föregående 1, 2, 3, 4
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> mikrokontrollers -> ICD2 USB-klon - hur man kan få det att fungera med 3.3V PIC24s???
Arabiska version Bulgariska version Katalanska version Tjeckiska version Danska version Tyska version Grekiska version Engelsk version Spanska version Finsk version Franska version Hindi version Kroatiska version Indonesiska version Italienska version Hebreiska version Japanska version Koreanska version Litauiska version Lettiska version Nederländska version Norska version Polska version Portugisiska version Rumänska version Ryska version Slovakiska version Slovenska version Serbisk version Svenska versionen Tagalog version Ukrainska version Vietnamesiska version Kinesiska version
Författare Meddelande
crystallattice

Anställd: 01 oktober 2007

Post 22 januari 2009 15:48 Re: ICD2 USB klon - hur man kan få det att fungera med 3.3V PIC24s

Så jag ändrade mitt PICS ICD2 Klon: skära spår Vcc av T2, ansluter T2 att rikta Vcc (stift 2 i J2). Nu när ansluten till systemet med 24F@3.3V den MCLR är 3.3V när höga, MPLAB lyder Target VPP som 3.3V och även om mulimeter. När ansluten till systemet med 18F @ 5V Mplab lyder Target VPP som 12.5V och även om mulimeter. Jag tror att min PICS ICD2 Klona kommer nu att arbeta precis som Pyto2. Andra som har PICS måste försöka och se om det fungerar.
Tillbaka till toppen
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> mikrokontrollers -> ICD2 USB-klon - hur man kan få det att fungera med 3.3V PIC24s???
Sida 4 av 4 Alla tider är GMT 2 timmar
Gå till sida Föregående 1, 2, 3, 4

Missbruk | | Administratör | | Moderatorer | | Stöd oss | | sitemap
topic RSS