Regler | Nya inlägg | ämne RSS | Sök | Registrera | Logga in

Philips chassi MD1.0AA 29 "färg tv

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Service manualer, begär, Reparation Tips -> Philips chassi MD1.0AA 29 "färg tv
Arabisk version Bulgarisk version Katalanska version Tjeckisk version Dansk version Tysk version Grekisk version Engelsk version Spansk version Finsk version Franska version Hindi version Kroatiska version Indonesiska version Italiensk version Hebreiska versionen Japanska version Koreanska version Litauisk version Lettisk version Nederländska version Norsk version Polsk version Portugisisk version Rumänsk version Russian version Slovakisk version Slovenska version Serbiska version Svenska version Tagalog version Ukrainska version Vietnamesiska version Kinesiska version
Författare Message
tendi

Post 23 december 2007 22:23 Philips chassi MD1.0AA 29 "färg tv

Kan någon hjälpa till med information om hur man kan aktivera och avaktivera tjänsten läge för denna tv? Jag har ett problem: TV: n går in och ut från stand-by på egen hand. Någon föreslog att byta eeprom men jag har inte "SDM eller SAM" inställningar för att ladda in ersättningen eeprom.

tendi ...
Tillbaka till toppen
View user's profile
Google
AdSense

Post 23 december 2007 22:23 annonser

Tillbaka till toppen
sawwa7

Hjälpte: 30

Post 24 december 2007 12:26 Re: Philips chassi MD1.0AA 29 "färg tv

tendi skrev:
Kan någon hjälpa till med information om hur man kan aktivera och avaktivera tjänsten läge för denna tv? Jag har ett problem: TV: n går in och ut från stand-by på egen hand. Någon föreslog att byta eeprom men jag har inte "SDM eller SAM" inställningar för att ladda in ersättningen eeprom.

tendi ...

hej tendi
hoppas att detta dokument kommer att hjälpa u få i serviceläge Le
skål

Ledsen, men du måste logga in för att se denna bilaga

Tillbaka till toppen
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Service manualer, begär, Reparation Tips -> Philips chassi MD1.0AA 29 "färg tv
Sida 1 av 1 Alla tider är GMT 2 timmar

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Stöd oss | | sitemap
topic RSS