elektronik forum

Regler | Nya inlägg | ämne RSS | Sök | Registrera | Logga in

Klocka och dataåterställning

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> PLD, SPLD, GAL, CPLD, FPGA design -> Klocka och dataåterställning
Författare Message
vinod_g

Hjälpte: 6

Post December 30, 2008 7:10

Jag behöver CDR (Klocka och data recovery) modul. Är det redan finns i FPGA eller vi måste utforma?
Tillbaka till toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post December 30, 2008 7:10

Annonser

Tillbaka till toppen
ducna

Post 06 Jan 2009 5:06

Re: Klocka och data recovery

Jag familar med Xilinx, så jag har ingen aning om för andra familjer, men jag tror att de är ganska lika. I Xilinx, är det ingen integrerad CDR del, men lyckligtvis finns det vissa App Notes såsom xapp224, xapp250, xapp868, ... mycket usuful för CDR applikationer. Du kan också kolla på Internet med Google, det finns en hel del information för dig

Hope this helps,
Tillbaka till toppen
amitjagtap

Hjälpte: 6

Post 23 januari 2009 11:53

hej
I vissa FPGA CDR är där. I Xilinx FPGA klockan chefer där. U kan utforma en enkel clk n dataräddning ckt med EDGE-detektor och hög frekvens disk ....
Tillbaka till toppen
Arabisk version Bulgarisk version Katalanska version Tjeckisk version Dansk version Tysk version Grekisk version Engelsk version Spansk version Finsk version Franska version Hindi version Kroatiska version Indonesiska version Italiensk version Hebreiska versionen Japanska version Koreanska version Litauisk version Lettisk version Nederländska version Norsk version Polsk version Portugisisk version Rumänsk version Russian version Slovakisk version Slovenska version Serbiska version Svenska version Tagalog version Ukrainska version Vietnamesiska version Kinesiska version
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> PLD, SPLD, GAL, CPLD, FPGA design -> Klocka och dataåterställning
Sida 1 av 1

subj

text

Alla tider är GMT 1 timme
Liknande ämnen:
CLOCK och dataåterställning? (9)
Klocka och Data Recovery (7)
Klocka och dataåterställning krets (10)
Om klockan och dataåterställning hastighet (4)
Fråga om Clock and Data Recovery, tack. (3)
Klocka och dataåterställning för seriell Link (4)
Hur man implimente en CDR (klocka och dataåterställning) kretsar. (8)
klockan Data Recovery ....? (5)
Clock Data Recovery (3)
Clock Data Recovery (1)

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Stöd oss | | sitemap
topic RSS