elektronik forum

Regler | Nya inlägg | ämne RSS | Sök | Registrera | Logga in

mod 2 Dessutom makt b

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> PLD, SPLD, GAL, CPLD, FPGA design -> mod 2 power b tillägg
Författare Message
Mkanimozhi

Post 04 Mar 2009 2:07

Dessutom mod 2 Power 10

Hej alla,
Hur man utför mod 2 Dessutom makt b, om det är en normal Dessutom mod R 2 Dessutom ber någon berätta för mig omedelbart.

hälsningar
kanimozhi.m
Tillbaka till toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 04 Mar 2009 2:07

Annonser

Tillbaka till toppen
tariq786

Hjälpte: 28

Post 09 Mar 2009 4:22

mod 2 tillägg

kan du förtydliga din fråga lite. Vad jag förstår är du vill utföra binära Dessutom mod 2. Detta är samma som XOR (exklusivt eller)
Tillbaka till toppen
Mkanimozhi

Post Mars 10, 2009 5:49

Re: Mod 2 Dessutom power b

Ja, det visste ya jag, men jag måste utföra mod 2 makt b, dvs om min b är 8 sedan 2 ström, 8, mod 256 är dessutom att liknande med mod 2 tillägg eller, annorlunda.

hälsningar
kanimozhi.m
Tillbaka till toppen
Arabisk version Bulgarisk version Katalanska version Tjeckisk version Dansk version Tysk version Grekisk version Engelsk version Spansk version Finsk version Franska version Hindi version Kroatiska version Indonesiska version Italiensk version Hebreiska versionen Japanska version Koreanska version Litauisk version Lettisk version Nederländska version Norsk version Polsk version Portugisisk version Rumänsk version Russian version Slovakisk version Slovenska version Serbiska version Svenska version Tagalog version Ukrainska version Vietnamesiska version Kinesiska version
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> PLD, SPLD, GAL, CPLD, FPGA design -> mod 2 power b tillägg
Sida 1 av 1

subj

text

Alla tider är GMT 1 timme
Liknande ämnen:
dB tillägg (2)
workshop tillägg (1)
packad BCD tillägg (1)
undertecknade Dessutom i Verilog (2)
Binär addition / subtraktion (4)
Tillsats av undertecknad siffror (3)
Multioperand tillägg i VHDL? (4)
Tillägg av kvalitetsfaktor (1)
Matlab fråga (buller tillägg) (4)
Kostnader för multiplikation i förhållande till tillägg (1)

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Stöd oss | | sitemap
topic RSS