Regler | Nya inlägg | ämne RSS | Sök | Registrera | Logga in

hårddisk crypting

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professional Hardware and Electronics Design -> hårddisk crypting
Arabiska version Bulgariska version Katalanska version Tjeckiska version Danska version Tyska version Grekiska version Engelsk version Spanska version Finsk version Franska version Hindi version Kroatiska version Indonesiska version Italienska version Hebreiska version Japanska version Koreanska version Litauiska version Lettiska version Nederländska version Norska version Polska version Portugisiska version Rumänska version Ryska version Slovakiska version Slovenska version Serbisk version Svenska versionen Tagalog version Ukrainska version Vietnamesiska version Kinesiska version
Författare Meddelande
0705
Gästens

Post 13 Sep 2001 11:26

hej,

Jag letar efter information om hårdvara (!) för crypting harddisks. Jag tycker om chips / moduler som kan bara anslutas framför en hårddisk och kan göra RSA-en-/decryption som pgpdisk gör det till exempel för vissa behållare filer. i detta fall bör det ske automatiskt med hårdvaran. Alternativt skulle det vara trevligt att om det finns någon hårddisk där ute som kan ha denna funktion redan inbyggd ...
Tillbaka till toppen
woodooman

Anställd: 26 juli 2001

Post 13 Sep 2001 14:22

Jag tror att detta är antagligen inte vad du söker, men prova den:

http://www.decros.com/security_division/p_list_hw.htm

... men de har bara ISA kort i datorn Ledsen
Tillbaka till toppen
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professional Hardware and Electronics Design -> hårddisk crypting
Sida 1 av 1 Alla tider är GMT 2 timmar

Missbruk | | Administratör | | Moderatorer | | Stöd oss | | sitemap
topic RSS