| Författare | Meddelande |
|---|
rajudp
Anställd: 27 maj 2006 Inlägg: 183 Hjälpt: 8
| 14 juni 2006 19:11 GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | Jag fick prover från Cypress, bara använda provet länk, ta lång tid att ta emot den. |
|
| Tillbaka till toppen | |
 |
borloloy
Anställd: 19 januari 2006 Inlägg: 12
| 22 juni 2006 7:55 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | Alla vet var jag kan begära prover från IRF. |
|
 |
MACOSX4ME
Anställd: 26 juli 2005 Inlägg: 2
| 06 juli 2006 0:17 GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | Finns det någon som vet var jag kan få LCD prover. Inte moduler bara bare LCD glas som ska användas med en ATmega169. |
|
 |
Computerman29
Anställd: 23 juli 2006 Inlägg: 135 Hjälpt: 4 Ort: Valparaiso, IN USA
| 23 juli 2006 7:28 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| För LCD prover prova denna länk.
h ** p: / / www.purdyelectronics.com/
De har också lysdioder, LED-displayer och även LCD-moduler!
Läggas till efter 4 minuter:
Det är också den här länken:
h ** p: / / my.fcc.net / ~ Byrne / ee.html
Många av länkarna på denna webbplats är döda, och inte alla företag ger prov, men många gör.
Ytterligare råd: Slösa inte bort din tid med Atmel! Microchip har överlägsna produkter och bättre priser. De har också en analog och gränssnitt produkter. |
|
 |
khanna_gunjan
Anställd: 18 juli 2006 Inlägg: 27 Hjälpt: 2
| 24 juli 2006 13:57 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | du kan använda www.coilcraft.com för chip induktionsspolar, chip induktortyp, makt Magnetics, EMI-filter, wideband transformatorer, kraftledningar induktortyp, chip spolar, rf drosslar etc etc |
|
 |
pangpang29
Anställd: 28 juli 2006 Inlägg: 4 Hjälpt: 1
| 28 juli 2006 6:05 GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | Kan någon berätta var kan få lite IGBT prover nu? |
|
 |
pkedvessy
Anställd: 17 februari 2005 Inlägg: 81 Hjälpt: 1
| 28 juli 2006 11:17 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | Hur kan jag begära prov från Atmel? Jag läste Thet någon gjorde det! |
|
 |
rikie_rizza
Anställd: 05 august 2006 Inlägg: 334 Hjälpt: 20 Ort: Bikini Bottom, mellan en sten och en ananas
| 05 august 2006 7:31 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| Atmel är darn hårt. Det enkla är det enda ... Freescale! gå till freescale.com Registrera dig själv och för vissa gratis grejer! de accepterar yahoo email också. |
|
 |
Hideaki
Anställd: 19 juli 2006 Inlägg: 11
| 12 august 2006 10:13 GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | Jag vill begära en enkel igbt föraren krets. Någon hjälp mig. |
|
 |
rajudp
| 23 august 2006 10:37 GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | Jag fick prover från Atmel, jag använda länken från Atmel för provet. deras återförsäljare kontaktade mig för projektinformation och sand mig prover |
|
 |
som_raparty
Anställd: 23 sep 2006 Inlägg: 42
| 26 Sep 2006 14:48 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| hej har någon fått prover från ST elektronik Om ja, kan de säga hur de gick vidare .......
hej då som |
|
 |
KST
Anställd: 12 december 2005 Inlägg: 130 Hjälpt: 8
| 26 Sep 2006 16:21 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | som_raparty skrev: | hej har någon fått prover från ST elektronik Om ja, kan de säga hur de gick vidare .......
hej då som | H ehe he he va! vilket land du bor??? |
|
 |
som_raparty
Anställd: 23 sep 2006 Inlägg: 42
| 27 Sep 2006 10:09 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| som_raparty skrev: hej har någon fått prover från ST elektronik Om ja, kan de säga hur de gick vidare .......
hej då som
H ehe he he va! vilket land du bor???
hej Jag bor i INDIEN ..... |
|
 |
powersys
Anställd: 29 november 2005 Inlägg: 466 Hjälpt: 1
| 03 oktober 2006 5:38 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| Wilco Corporation tillhandahåller gratis induktortyp prover.
Har någon (från utanför USA) begärt gratisprover från Wilco Corporation? http://www.wilcocorp.com/catalog/
Jag försökte att fylla provet begäran enligt nedanstående. Men jag kan inte fortsätta på grund av följande felmeddelande: "Vänligen ange ett giltigt telefonnummer innan den lägger fram"
Kan någon ge råd hur man ska fylla i ett giltigt telefonnummer?
Tack
|
|
 |
BenKropp
Anställd: 05 juni 2001 Inlägg: 90
| 26 januari 2007 16:35 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| Hej, gjorde någon har framgång i att beställa prover från National? Jag försökte men fick aldrig något. Verkar som om de bara vill få information om dig ... |
|
 |
rajudp
| 28 januari 2007 22:34 GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | previsly nationella gav prov. men nu har de betalt för det bud som depands på vilken del du bad |
|
 |
BenKropp
Anställd: 05 juni 2001 Inlägg: 90
| 29 januari 2007 13:48 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | Citat: | | men nu är de tar betalt för bud | under proven beställningsprocessen jag inte bett om det. Jag skickade bekräftelsemailet men ingenting hände. Nu jag ska byta till Analog Devices eller TI |
|
 |
ahmad_abdulghany
Anställd: 12 april 2005 Inlägg: 1368 Hjälpt: 212 Ort: Kairo, Egypten
| 29 januari 2007 17:01 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| Maxim (www.maxim-ic.com) skickade ut gratisprover till Egypten, men plötsligt de upp det, jag vet inte varför, och kommer de att återvända tillbaka det eller inte! All info om det?? |
|
 |
rajudp
| 03 februari 2007 22:36 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | BenKropp skrev: | | Citat: | | men nu är de tar betalt för bud | under proven beställningsprocessen jag inte bett om det. Jag skickade bekräftelsemailet men ingenting hände. Nu jag ska byta till Analog Devices eller TI |
Det är inte en e-post för att begära prov. i bekräftelsen finns det en länk för att bekräfta att det kommer att leda till den övriga delen |
|
 |
vaibhav.k
Anställd: 12 april 2006 Inlägg: 113 Hjälpt: 6
| 06 februari 2007 14:04 GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | Jag tror att samtliga dessa företag som är med provet begäran online de skickar directlly.But några av bolagen överföra den till det distributer.And Det folk dröjsmål eller avvisa prover genom att kryssa requesters profil |
|
 |
jkmaro
Anställd: 18 sep 2006 Inlägg: 31 Hjälpt: 2
| 07 februari 2007 2:35 GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | Det finns ett gratis prov för middel öster ????? |
|
 |
funghome
Anställd: 15 oktober 2006 Inlägg: 7
| 07 februari 2007 15:17 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | Computerman29 skrev: | För LCD prover prova denna länk.
h ** p: / / www.purdyelectronics.com/
De har också lysdioder, LED-displayer och även LCD-moduler! | Jag bor i Hongkong, är Frakter Acct Antal krävdes för mig att för LCD prov i denna webbplats? |
|
 |
Computerman29
Anställd: 23 juli 2006 Inlägg: 135 Hjälpt: 4 Ort: Valparaiso, IN USA
| 08 februari 2007 14:36 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| funghome:
De frågade inte mig för en. Jag bor i USA. Vet inte om Hongkong.
Läggas till efter 3 minuter:
Jag tror att jag tänkte Atmel ut!
Du måste titta i datablad för beställning av information och använder exakt samma siffror i databladet! Och inte för mer än 3 per delnummer. Jag gjorde det och fick 4 olika AVR prover (3 vardera). |
|
 |
VSMVDD
Anställd: 12 juni 2005 Inlägg: 567 Hjälpt: 55
| 09 februari 2007 22:54 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| Det bästa sättet att ta prover är att ringa till de företag som direkt detta sätt ditt garanteras av goda råd och stöd och en chatt från en vilja bryts person
och många fler prover för att testa regeln är alltid om du har en bra vettiga projekt som kan stå för delar av försäljningen eller göras modeller då ett företag är mycket mer sannolikt att bidra till
och vad bättre sätt än att förklara personligen Detta ger ett bolag i ditt uppsåt Jag får prover från analog i 2days FRÅN USA ibland till och med 1-2hrs lokalanställda att göra modeller i eda apps för andra är att sim men fortfarande hjälpa och enkelt
men jag har aldrig missbruka dessa tjänster och tala om sanningen för dem
mina komponenter fält brukade vara full av prover men jag hittade över Temne användningsområden för dem alla i projekt .... Jag är beleve att många beslutsfattare vill hjälpa och om din verkliga Sedan har vi lite problem att apporch Alla företag för denna tjänst affärer är affärer afteralll .... och jag alltid erbjuda att betala ändå och skicka ett vykort och tacka: s trevligt att vara trevlig och givande när du får bitar du behöver byte
..... |
|
 |
abidr
Anställd: 14 februari 2007 Inlägg: 127 Hjälpt: 6
| 23 februari 2007 12:53 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| I ll försöka besvara några av de querries: Företag som Microchip, National inte underhållande gratis e-ID urval ansökningar som Yahoo, MSN, etc måste du ha ett e-post eller på annat sätt kallas corporate e-postkonto för att ha dem. Som diskuterats mest av de företag som är åtstramning skruvar på sina prov program orsaken är missbruk. TI många gånger doesnt skicka prover utom USA och Kanada. Trick här använder prov program inte missbruka det, när jag behöver prover från de flesta av de tillverkare jag få dem med undantag för ett fåtal sådana, även saker som optiska och magnetiska roterande pulsgivare. Så mutter tanken är om du kan bevisa att du är giltiga de flesta av de företag som skickar prover. Skål |
|
 |
massieu11
Anställd: 19 april 2007 Inlägg: 2
| 20 april 2007 0:06 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | Hej Alla. Har enybody vet Var kan jag hitta gratis prover för Mexiko för EMI supression kondensatorer classx2? tack på förhand |
|
 |
MAXPAYNE
Anställd: 24 februari 2007 Inlägg: 30 Hjälpt: 1 Ort: BD
| 29 Sep 2007 11:37 GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | Har MAXIM skickar utvärderingen kit som prov? |
|
 |
funnynypd
Anställd: 09 maj 2007 Inlägg: 868 Hjälpt: 21 Ort: USA & Kanada
| 30 sep 2007 0:33 GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | Atmel prov är så svårt att få, har jag aldrig få en men många telefonsamtal från dem. |
|
 |
MAXPAYNE
Anställd: 24 februari 2007 Inlägg: 30 Hjälpt: 1 Ort: BD
| 30 Sep 2007 17:00 GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | vad är riktpris och produktion livscykeln? |
|
 |
rikie_rizza
Anställd: 05 august 2006 Inlägg: 334 Hjälpt: 20 Ort: Bikini Bottom, mellan en sten och en ananas
| 08 oktober 2007 14:41 Re: GRATISPROV FÖRTECKNING ... | | |
|
| | ahmad_abdulghany skrev: | Maxim (www.maxim-ic.com) skickade ut gratisprover till Egypten, men plötsligt de upp det, jag vet inte varför, och kommer de att återvända tillbaka det eller inte! All info om det?? |
Använd en annan e-post ... de block som du inte ditt land. dont för för mycket eller kommer du att vara på sin svarta lista. Om du håller gör att hela landet kan inte få gratis prov. dont använda mer än 3 namn på samma adress. |
|
 |