elektronik forum

Regler | Nya inlägg | ämne RSS | Sök | Registrera | Logga in

UK-spec TV mod?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Service manualer, begär, Reparation Tips -> UK-spec TV mod?
Författare Message
AK3

Post 08 Oct 2003 21:13

UK-spec TV mod?

Hej alla,
Jag har en AIWA TV som jag köpte från Storbritannien. Man sade mig dock att om jag tar hem (Grekland) i wont har god mottagning på grund av de olika PAL versionerna de två länderna using.Is det någon väg runt detta problem?

Skål
Tillbaka till toppen
zerc

Post 08 Oct 2003 21:51

Re: UK-spec TV mod?

bara ändra Crystals from6.5mhz till 5.5mhz
Tillbaka till toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 08 Oct 2003 21:51

Annonser

Tillbaka till toppen
ME

Hjälpte: 13

Post 08 Oct 2003 22:28

Re: UK-spec TV mod?

zerc skrev:
bara ändra Crystals from6.5mhz till 5.5mhz

Det är inte en keramisk resonator, men en keramisk bandpassfilter med tre stift.
Tillbaka till toppen
Arabisk version Bulgarisk version Katalanska version Tjeckisk version Dansk version Tysk version Grekisk version Engelsk version Spansk version Finsk version Franska version Hindi version Kroatiska version Indonesiska version Italiensk version Hebreiska versionen Japanska version Koreanska version Litauisk version Lettisk version Nederländska version Norsk version Polsk version Portugisisk version Rumänsk version Russian version Slovakisk version Slovenska version Serbiska version Svenska version Tagalog version Ukrainska version Vietnamesiska version Kinesiska version
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Service manualer, begär, Reparation Tips -> UK-spec TV mod?
Sida 1 av 1

subj

text

Alla tider är GMT 1 timme
Liknande ämnen:
mod-N Counter (3)
mod funktion (6)
MOD 5 counter (3)
mod n counter (2)
distribution av mod funktion (1)
mod operation i VHDL (5)
GMSK mod.demo. (1)
MSK mod. simulering (2)
beräkning av f (X) = (X (2x 1)) mod 2 W VHDL (2)
mod 2 Dessutom power b (2)

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Stöd oss | | sitemap
topic RSS