F
Frosty
Guest
Kära användare Det verkar lite användaren har att använda sig av EDABoard för marknadsföring och försäljning ändamål "stealth" och det gör mig lite frustrerad. För att vara tydlig Vi har bara en kategori där annonsen är tillåtet. Business, kampanjer, reklam http://www.edaboard.com/forum43.html Nu, avatarer. Avatar bör vara artig och inte kränkande Avatar bör inte ha reklam eller länk till annan webbplats Underskrifter Signatur bör vara artig och inte kränkande signatur inte ha reklam eller länkar till andra externa webbplats webbplatser om du har din egen hemsida och kontaktuppgifter du har utrymme för att ange dessa uppgifter i din användarprofil och om någon vill se dig de bara behöver klicka på PROFIL ikonen på varje inlägg i en tråd. Privata Meddelanden inte någonsin skicka privata meddelanden till alla användare som erbjuder att sälja tjänster eller produkter om inte användaren ber dig att kontakta dem. Detta är spam och inte tillåtet, jag hade 3 meddelanden från samma användare några dagar tillbaka försöker sälja mig PCB, samma budskap 3 gånger så de måste trålning inlägg och människor PM. Under de kommande veckorna moderatorer kommer att ta större intresse för detta beteende. Om någon användare se detta beteende för "stealth" reklam / spam, rapportera inlägget. Tack: F