ANSOFT hjälp: microstrip patch-antenn-how och var man ska börja

S

ssheikmd

Guest
Hej .. God Morgon alla ... Är ny användare för ANSOFT. Jag skulle vilja designa microstrip patch antenn. Jag vet inte hur man startar och från var man ska börja. Kan någon ge mig detaljerad manual för samma

kära jacky, tack. ska jag skapa en ny projekt EMplanar att utforma antenn? i att jag inte kunde hitta HFSS ..

Jo jag kan skicka ua starta rect patch en varierad version av emtalk. Jag kunde inte få upp HFSS fil, säger det inte tillåtet. u kan skjuta mig ett email: irfan70@gmail.com

Hej alla, om det finns någon kan hjälpa mig, jag behöver exempel HFSS att utforma Double ås Horn Antenne,

Hej till alla ... Jacky Jag har försökt design som finns i länken u. har föreslagit. böterna. Men kunde jag inte få resultaten. Systemet slutar svara när bara efter att ha klickat analysera. Det visar den lokala maskinen som kör i analysen pågår aktivitetsfältet och slutar svara. Behöver åra hjälpa vänner ..

Hej, exakt samma problem, jag följer alla detaljer av denna tutos ca tryckt dipolantenn och ingenting, "system kör inte" när jag börjar analyserar tack vare att hjälpa Syntony

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back