Be om Stratrix II I / O Assignment

A

arm_learner

Guest
Kan jag konfigurera 2 skillnaden I / O standard i en bank?

Tack

 
Ja, u kan.Först om 2 I /
O standard använder samma vccio spänning kan de exsit i samma bank.dels vissa input buffert och några differentialtryck TANDARDER kan i en bank, även om de har olika VCCIO.
Kort sagt, om din uppgift kan passera "I / O uppdrag analys", kan du konfigurera det.

 
ifarmer skrev:

Ja, u kan.
Först om 2 I / O standard använder samma vccio spänning kan de exsit i samma bank.
dels vissa input buffert och några differentialtryck TANDARDER kan i en bank, även om de har olika VCCIO.

Kort sagt, om din uppgift kan passera "I / O uppdrag analys", kan du konfigurera det.
 
För att avgöra var de vill placera I / O du måste ta hänsyn till VCCIO spänning och även köra ström av resultaten på angränsande stift .....Tro mig,
såvida du inte har ett riktigt bra skäl för att vilja hand plocka stiften du skulle göra det bättre att låta verktyget plocka dem.
Jag var tvungen att för hand plocka gruvan på grund av begränsningar med rying på väg till det inre bollar på 1 mm BGA ...Efter sortering av I / O för att uppfylla VCCIO krav jag hade en lite trial-and-error process så att det inte överskrider I / O max nuvarande kraven från kvarter i stiften.

Saker

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top