Begäran om service manual FPR Philips 34PT5683/93S tv

J

jawaidpk

Guest
Dear Sir Jag köpte en Television från Bejing Kina år 2000 vars modellnummer är 34PT5683/93S. Den har utvecklat ett problem och som en gissning vi tror ett problem i programvaran uppgifter, dvs opt-kod etc. Vi har inte Service Manual av denna modell så jag ber dig vänligen skicka mig al tjänsten manuellt eller koder med alla tillval kod via e-post som har alla program koder och data för 34 PT 5683/93S. Min TV är ur funktion för den senaste en månad, så jag desperat behöver det kommer jag mycket tvinga. Letar du efter din gynnsam och vänliga svar Jawaid

Prova denna One till Tv Philips CTV serviceläge Använd standard fjärrkontrollen en nyckel i en speciell sekvens 0 6 2 5 9 6 följt genom att trycka på "MENU"-knappen. Om huvudmenyn visas också med den service menyn precis tryck på "MENU" igen för att ta bort den. Det andra sättet är att kortsluta de två tjänsteleverantörer stiften på signalen panelen (stift 2 och 3 i anslutning 0356). Fördelen med denna sista metod är att alla program skydden är avstängda. Imran Khan Pakistan (Karachi) Mobil # 03002198065 Imran_usa9@yahoo.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back