Behöver hjälp i Brain Datorgränssnitt

H

hanukaran

Guest
PHP:
Hej, Jag behöver hjälp i mitt projekt. Jag behöver utveckla en nedladdingar som kan känna igen och klassificera brainwave.I tänkte vill utveckla programvaran med matlab.Im Begginer. Im lära now.I redan har hittat Eeg data i EUF-format och textformat. Kan någon leda mig att utveckla detta projekt. Tack och hänsyn Prabakaran

hej prabakaran .. im också göra mitt projekt på 2D markörrörelser med EEG-signalen .. kan u pls ge mig de EEG-data? thnx i förväg

[Quote = sonidaman, 1031504] hej prabakaran .. im också göra mitt projekt på 2D markörrörelser med EEG-signalen .. kan u pls ge mig de EEG-data? thnx i förväg [/quote] ya säker bror ..... låt mig fästa .... jag fästa the.edf data och. txt fildata ..... anywat vilken plattform använder ..... kan vi göra tillsammans om du vill .... :) .. om du vill lägg till mig på Facebook pravan@live.com tankar n när Prabakaran MUnusamy

Hej prabakaran Jag ville också införa ett gränssnitt hjärna dator för multi rörelse i Matlab. skulle u plz hjälpa mig om u gjorde det. uppriktigt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back