Borra hål i dynan i Cadstar Lite inte syns

G

grizedale

Guest
Ledsen men jag har svårt att se borrhål i kuddar som jag skapar igen. Det är genomgående hål kuddar för bottenlagret i icke-pläterade thru-hål. Ive varit thru färgerna filen och klickade under "borrhål" och "lager" etc, men jag kan inte få borrhålet för att visa upp. jag kan få det nedre el för att visa upp och nedre motstånd men jag kan inte få borrhålet för att visa upp. -Jag fick det för att visa upp en gång, tidigare, genom att klicka överallt i färgerna fil men jag kan inte remeber som klickar gjorde susen. [Color = "Silver"] [SIZE = 1] ------ ---- Post läggas till 13:58 ---------- Tidigare inlägg var vid 13:34 ---------- [/size] [/color]. ledsen nu löst. ......... det bara en fråga om att göra allt osynliga, sedan föra dem tillbaka för bit

Lägg upp en skärmdump av Pad uppdrag. Vilka är dessa padstacks, en icke-pläterade genomgående hål! Har du något land runt borrhålet? Om bara ett borrhål är borrhålet färguppsättning samma som din bakgrundsfärg? Ett exempel på ovan visas nedan: Hole1, borrhål färg samma som backgorund. Hole2, borrhål en annan färg bakgrunden. Blå ringen är att visa var hål är denna illustration, såsom kan ses ett hål utan dynan kan göras för att se osynlig om dess färg matchar bakgrundsfärgen.

Matchande färger är ofta ett problem. Jag gillar mina skivor att använda så många olika färger som möjligt. : D

Kanske är det din lager prioritet, kontrollera även din färg fil om borrhålen är möjligt. --------- [Color = "# FF0000"] Ingen signatur TILLÅTNA LÄNKAR [/color]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back