E-postmeddelande fördröjning

A

alexan_e

Guest
Jag för närvarande är få E-post (Gmail) anmälningar för svar eller PMS efter 6 timmar eller mer, har någon samma problem eller är det bara jag?

Jag har bara anmälningar via kontrollpanelen så kan inte säga. Keith

Jag har samma fråga här men fördröjningen tid är mycket lång så sent som 12 timmar varför är det så [color = "silver"] --- Uppdaterad --- [/COLOR] Jag har samma fråga här men fördröjningen tid är mycket lång så sent som 12 timmar varför är det så

Det var ett problem i de senaste dagarna, men administratören har fast det, bör det komma tillbaka till det normala snart. Observera att jag hade liknande problem tidigare, men dessa orsakades av min e-postleverantör och inte forumet, var e sända från forumet men mottogs sent från min tillhandahålls. Detta kan kontrolleras om man jämför skicka-ta emot tid, om problemet orsakas av forumet då det sena e-post bör ha samma skicka emot tidsstämplar vilket innebär att det skickar sent men fick omedelbart. Å andra sidan, om du ser en sänd tidsstämpel som är timmar innan du får e-post så är det din leverantör fel. Här är hur min skicka mottagna såg i detta fall var forumet fel [Bifoga = CONFIG] 80301 [/attach]

som är cool jag kommer kolla upp och skicka min problem snart

killar latens är mer än 15 timmar jag ännu att få gårdagens meddelanden :-|

Jag också, jag har inte fått någon post meddelande under de senaste 15 timmarna. Detta skulle vara fast igår men jag tror att det blir värre, jag har redan kontaktat administratören.

Denna anmälan har levererats i ett par minuter, så jag antar att vi är tillbaka till det normala.

Japp jag fick alla mina meddelanden saker tillbaka till det normala antar jag

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back