Hjälp behövs - MATLAB - poly2trellis

R

robinsjj01

Guest
Kan någon berätta för mig hur man använder spaljé = poly2trellis (ConstraintLength, CodeGenerator) och definiera ConstraintLength och CodeGenerator? Ta

h ** p :/ / radio.feld.cvut.cz/matlab/toolbox/comm/poly2trellis.html [color = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post läggas till 21 : 14 ---------- Tidigare inlägg var 21:12 ---------- [/SIZE] [/COLOR]
Kan någon berätta för mig hur Använd spaljé = poly2trellis (ConstraintLength, CodeGenerator) och definiera ConstraintLength och CodeGenerator? TA
spaljé = poly2trellis (ConstraintLength, CodeGenerator) utför omvandling för en hastighet k / n framkoppling kodare. ConstraintLength är en 1-by-k vektor som anger fördröjningen för givarens bit K-ingången strömmar. CodeGenerator är en k-i-n-matris av oktala tal som anger de n utgångar för var och en av givarens bit K inströmmar.

Hej, Tack, är mitt problem att räkna outu de siffror jag behöver, jag behöver detta i "för dummies 'format, Ive varit på alla MathWorks hjälpfiler.

Hej, Tack, är mitt problem att räkna outu de siffror jag behöver, jag behöver detta i "för dummies 'format, Ive varit på alla MathWorks hjälpfiler. ta

Hej, Tack, är mitt problem att räkna outu de siffror jag behöver, jag behöver detta i "for dummies-formatet, har Ive på alla MathWorks hjälpfiler. TA
h ** p :/ / www-rohan.sdsu.edu/doc/matlab/toolbox/commblks/usersguide/tutor138.html begränsningslängd är en vektor Elementen i denna vektor indikerar antalet bitar som lagrats i varje skift registret, inklusive den aktuella inmatningen bitar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back