hjälp mig (ca mikrovågsugn kontor)

N

news

Guest
Intensywny rozwój sieci GSM/UMTS spowodował, że przez szereg lat zainteresowanie cyfrowym systemem łączności TETRA było niewielkie.

Read more...

kan du berätta hur ansluter olinjära modellen till min design i AWR? Tack

Hej, Tryck Element Tab i det nedre vänstra hörnet. Om du vill definiera din egen modell kan du dra en av de tillgängliga modellerna från Kretselement / Nonlinear Palete. Om yo vill använda en form på biblioteket ska du dra en från Circuit Elements / Libraty / Nonlinear tycker bör hjälpa. flyhigh

tack. Men jag kan inte gå nya olinjär modell till AWR! Detta olinjära modellen från motorolar exempelvis mrf19080

[Quote = galnare] tack. Men jag kan inte gå nya olinjär modell till AWR! Denna olinjär modell från motorolar, till exempel mrf19080 [/quote] Hej, ja jag är rädd att du måste byggt din egen modell från grunden med hjälp av kontrollerade generatorer etc. Om du inte kan använda någon levereras från AWR. Problemet kan vara att den modell du kommer att genomföra kommer inte att vara kompatibel med HB simulator (eftersom det ibland är fallet med användaren byggda icke-linjära modeller) flyhigh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back