IC5.0 kompetensutveckling fel

M

maolh

Guest
Hej, jag använder IC5.0 på Linux 7.3. Allt verkar bra tills det säger mig ingen licens för att driva kompetensutveckling. Finns det någon särskild licens konfiguration för kompetensutveckling? Kompositören av schematiska, virtuos layout och analog miljö fungerar mycket bra. Så är det verkligen ett fel licens problem? Kan ni ge mig en fungerande licens för kompetensutveckling? Tack på förhand.

W ostatnim czasie Sony wypuścił na świat sporo udanych urządzeń mobilnych i mogłoby się wydawać, że sytuacja japońskiego producenta w tym segmencie jest całkiem niezła. Wygląda na to, że nie jest wcale tak rewelacyjnie. Firma Sony planowała do końca tego roku sprzedać 50 mln smartfonów, jednak już wiadomo, że uda jej się osiągnąć wynik o ok. 7 mln ...

Read more...

Jag glömde att berätta för dig, är licensen linje för kompetensutveckling som följande: Feature skillDev cdslmd 5,600 permanent oräkneliga 1C8E44ABAB8C8E2BF232 HostID = NÅGON

FEATURE skillDev cdslmd 96,040 permanenta oräkneliga 7C1F54848D828AC4830B HostID = NÅGON

Jag har problem med Analog Artist. När jag avser att göra en simulering, bara "Lägg Simulering" är synliga. Andra sådana "ta bort, inaktivera, edit" är inte synliga. De är skuggade. Andra problem med modeller. När jag konverterar Spectres modeller (till exempel NPNLower) Kadens spelar inte känner igen modellerna .. det är mycket märkligt. I själva verket är jag väldigt säker på att jag visar vägen till modellerna på rätt sätt. Därför kan jag inte simulera aktiva komponenter. någon idé?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back