Letar du efter en roterande pulsgivare / kvadratur kodare i Proteus ISIS

T

Technojunk

Guest
Hej, jag letar efter en roterande pulsgivare / kvadratur kodare i proteus Isis. Finns det något ännu? Tack igen TJ: lol:

rotary_encoder_proteus_simulation [Bifoga = CONFIG] 78961 [/attach]

[Quote = Jestin_cubetech, 1127477] rotary_encoder_proteus_simulation [/quote] Nice! Hur kan jag få denna komponent? Saknad Rotenc.DLL fil: sad:

extrahera och kopiera denna dll fil till "C: \ Program Files \ Labcenter Elektronik \ Proteus 7 Professional \ BIBLIOTEK" mappen

Hej Jestin, nice work, vad som behövs för att använda de två andra givartyper ROTARY_ENCODER och ROTARY_ENCODER1 fick jag följande: Tack

[Bifoga = CONFIG] 80939 [/attach] [quote = cerebronico, 1.132.708] Hej Jestin, nice work, vad som behövs för att använda de två andra givartyper ROTARY_ENCODER och ROTARY_ENCODER1 fick jag följande: Tack [/quote] Hej det beror modell aktie med jestin inte var fullt fungerande version bara ladda ner denna version kommer du att se DLL-fil storlek skiljer sig från jestin, någon how modellen är fullt fungerande version som är gjord av min kärleksfulla och bra vän Simeon David Webber testa grejer från jestin tack vare honom när Fragrance

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back