F
fatimajoy
Guest
Hej där! kan någon berätta för mig hur du exporterar en data in i en redigering textruta till MS Access? en kod kommer verkligen att hjälpa. tnx igen! [Size = 2] [color = # 999999] Läggas till efter 2 timmar 1 minuter: [/color] [/size] Hej det igen! Jag har sett syntax för anslutning i databasen som är: conn = databas (nedan kallad databasen namn ','',''), men den returnerar en automatisk verkställning som utanför. Jag använder få (conn "automatisk verkställning) kommandot matlab returnerar fel Fel med ==> eval Undefined kommando / funktion" getAutoCommit ". Jag vill bara ställa automatisk verkställning till på och när jag använder insats (conn, kallad databse namnet "de uppgifter som är export) Matlab retur Fel med ==> database.insert Ogiltig anslutning. någon hjälp? tack på förhand! [Size = 2] [color = # 999999] Läggas till efter 3 timmar 14 minuter: [/color] [/size] ledsen för misstaget, när jag skriver syntaxen insatsen (conn "tabellnamn i MS Access", kolonn namn , exdata) där exdata är de data som skall exporteras, jag fick ett fel på fel användning ==> database.insert [Microsoft] [ODBC Microsoft Access Driver] Syntax error i INSERT INTO uttalande. kan någon berätta för mig vad betyder det. Jag kan inte infoga data från Matlab till MS Access på grund av detta fel. Jag har följt instruktionerna i Matlab försiktigt fortfarande fick jag detta fel. pls hjälp tnx!