stämpelkod diod information om

W

weeb0

Guest
Hej, jag bröt en enhet och en diod bröt (var ett skydd diod). Jag försöker lista ut vad som är att dioden men jag är inte finna att information (jag har skickat ett mail till ST, men inget svar än så länge). Märkningen på toppen av dioden är: ST CUH C732 Är det någon kan hjälpa mig att räkna ut vad som är den del antalet enheten? Tack :)!

[Quote = weeb0] Hej, Jag bröt en enhet och en diod bröt (var ett skydd diod). Jag försöker lista ut vad som är att dioden men jag är inte finna att information (jag har skickat ett mail till ST, men inget svar än så länge). Märkningen på toppen av dioden är: ST CUH C732 Är det någon kan hjälpa mig att räkna ut vad som är den del antalet enheten? Tack :)! [/Quote] har du den bilden? Ladda upp, jag kolla det åt dig. David Jag är en av EDAboard! david@smdok.com http://www.smdok.com ---------------------- ----- erbjuder vi incheckning markingcode, PCB-COPY, Chip-dekryptering service Vi tillhandahåller söka tjänst smdcodes (även känd som markingcode, topp märke, märkning och förpackning märkning). Vår databas incluses koderna för transistorer, dioder, TV, tyristorer, ICS, etc. Du kommer att förvånad att hitta många dip komponenternas kod och många smd koder som är svåra att hitta på internet eller någon annanstans. Nyheten är att databasen kvantiteten gruppera upp dag för dag. Nomatter enkel kod eller svårigheter kod är allt du behöver göra för att mata in koder och söka, istället för att samla in varje dag. Varför? Eftersom vi är din support att göra det åt dig. ---------------------------

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back