P
particleynamics
Guest
men y är inte det fungerar här .. jag gör mitt projektarbete om detta Xilinx och jag måste länka en FPGA för att det .. hur man får rätt utgång här? : (
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej det gör det inte. Jag är mycket tvekan om att "Pls helpme .." är giltig syntax i alla språk. Hur förväntar du dig att någon ska hjälpa dig om du inte ens kan brytt sig om att kopiera och klistra in din egen kod på rätt sätt? edit: Förresten: "n" är inte ett ord i det engelska språket. Om du försöker kommunicera på något annat språk, berätta vad det språket är.Dave_59 jag använder XILINX ... n koden är som följer .. PLS helpme .. Modulen adderare (resultat, operand1, operand2); ingång undertecknat [31:0] operand1; ......
Prova den här:operand1, ingång [15:00] operand2, utgång undertecknat [31:0] resultat, reg undertecknat [ 31:0] resultat, alltid @ (operand1, operand2) börjar result = operand2 + operand1, slutet endmodule
-modul adderare (resultat, operand1, operand2); ingång undertecknat [31:0] operand1 ; ingång [15:00] operand2, utgång undertecknat [31:0] resultat, reg undertecknat [31:0] [color = "# FF0000"] interim2 [/color], alltid @ (operand1, operand2) börjar [color = "# FF0000"] interim2 = $ signerad (operand2), [/color] result = operand1 + [color = "# FF0000"] interim2 [/color], slutet endmodule