Vägledning behövs för en kort kurs i Indien!

A

Ashish Sharma

Guest
Dear all
Jag är en elektronisk Engg arbetar som lärare och eftersom det är den termin sönder så jag har beslutat att uppdatera mig med några nya kunskaper.Jag har ungefär en månad i min hand och jag hittade inget annat än detta forum för att hjälpa mig i denna fråga så att jämna steg med mig några länkar av folket pionjär på området och gärna vill hjälpa mig på hämning av några nya färdigheter.Det kan förekomma i olika former såsom seminarium (om alla relevanta ämnet elektronik), någon kommunikation på nätet eller om det verkligen finns en del bra grejer i wont emot att gå dit (till någon del av Indien) att lära sig något nytt att göra själv stark nog att ta denna grupp till en ny hög genom att först lära sig och sedan leverera det som jag har fått i sinom tid.
Hoppas du folk kommer fram för att hjälpa!

hej

Du kan gå för cdac kurs för 4 - månad som är bra men jag vet inte de kurser som finns tillgängliga för kort tid av en månad i stället föreslår jag att lära dig grunderna om VLSI eller bädda system.

utbildning i de flesta av VLSI SOURSE är verktyg specifik och grunderna / fundamentls är typen av snabb bläddring om du är barnfamiljer med dem.

Om jag inte mycket tydlig i denna repris pm mig.

/ ue

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back