2n5911 diskret motsvarande behövs

N

neazoi

Guest
Hej, är 2n5911 ett matchat par av FET. Jag behöver en diskret ekvivalent av detta, att använda i en differentialförstärkare.

Hej neazoi kommer att hitta en diskret motsvarighet denna transistor vara mycket svårt. De måste inte bara lika data, men även de måste ha en termisk koppling. Herre du bara kan jämföra datablad för enstaka JFETs och försöker ansluta den tillsammans i termisk sätt. Om du behöver det som ersättning kan du be [url = "http://www.fibra-brandt.com/"] här. [/URL] Detta företag säljer halvledare, som länge är föråldrade. Jag hittade din transistor där till ett pris av 13,80 €. Hälsningar Rainer

här. [/URL] Detta företag säljer halvledare, som länge är föråldrade. Jag hittade din transistor där till ett pris av 13,80 €. Hälsningar Rainer
Ja, jag tänker på termiskt par dem. Jag behöver bara hitta diskret FET med liknande elektriska egenskaper

2N5911 är en aktiv del i interfet.com jag tror inte att det är till stor nytta för att föreslå en ersättare. Du bör hellre kontrollera hörnet data för JFETs i räckhåll. Genomförbarheten av ett diskret ersättare beror mycket på de matchande krav. Du kommer kanske aldrig att uppnå matchning av den dubbla transistorn, även om du väljer ut ett stort antal exemplar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back