appcadclassic

R

rajas3

Guest
appcadclassic innehåller ett antal användbara utilities.unfortunately det inte fungerar bra med den dos av win98.as denna version stöds inte längre denna bugg är unfixed.can någon kropp tala mig hur till använda appcadclassic med win98.
thank yu

 
Według analiz PWC, aż 7,5 mln rodaków korzysta z nielegalnych serwisów Internetowych oferujących treści wideo. Skala piractwa oprogramowania jest równie wysoka.

Read more...
 
Varför inte ladda ner nya Appcad 2.5 från Agilents wesite?
Hälsningar

 
Är det ett freeware, inga upphöra datum, ingen begränsning.

 
Tyvärr lämnar den nya versionen ut många av de mer användbara rutiner för den äldre versionen och lägger till något trivialt enkla saker som du kan göra för hand.

 
Nya Appcad kommer inte att innehålla olika impedans beräkningar.Att köra den klassiska måste du antingen starta till DOS eller stänga till DOS, ni kör NT eller Win2K är out of luck!XP du kan fortfarande göra en DOS-startdiskett Jag vet inte om det kommer att fungera wiyh NTFS-filsystemet.

SIGINT

 
VÄDERSPÄND,
Tell me please Vilka är användbara rutiner som hade lämnats ut av den nya versionen.Som den gamla är tillgänglig, kanske kan jag hämta den.Tack.
g579

 
Två hamn analys
ledningar och koppel
kaskad brusanalys
spiral INDUCTOR design
impedans matchning

Vad ni förmodligen kommer att finna är att programmet kommer att läsa in och visa menyn, men de flesta av rutiner kommer att hänga upp en del igenom.

 
Tack för info VÄDERSPÄND.

PS.Om det inte är lämpligt du bort det här meddelandet.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top