behöver sådan vågform och controlit

A

AATank

Guest
Jag HAV en DC-ingång lite wat 9V till max 12 V och kontrollerande av det är fjärrkontrollen inte var åtgärder som ska vidtas vågformen kommer att vara av den typ av fyrkantvågform wtith mycket låg frekvens av ca 0,01 eller så, och det ska ökas på distans är det möjligt om ja svarar Obs: Jag hav utan AC der

Dessutom, vad du pls egentligen? Är din externa kontrollerad lowfreq.-gen existerande eller är att bygga också? Behöver du endast en sådan kontrollant, om vilken typ av Thinh & för vad exakt? Kanske du kan skissa några kvarter ... K.

Om jag till höger, du behöver en spänning mellan 9 till 12 V och vill att slå på / av med några mycket låg frekvens som 0.01Hz eller sådant protokoll? Också praktiskt taget en variabel spänning med konstant / permanent switchability på / av ... Är dessa Switch-Control ett plus signal / tråd eller är bara de spänningar slå på start på HES källa? K.

Jag treid mitt bästa för att xplain om du behöver nåt mer fråga mig quetions plz

OK AATank, dess FEIN, även behöver du en spänning som är en gång 9V, efter dem / nästa tid eller byte till andra "stage" är 12V. Du gör kontroll (per potentiometer?) Tidslängden av 12V (vid källan till bytte voltage_away av motorn), men hur tidslängden / styrning av 9V? Vad är min & gånger max för dessa båda tidsskalor, hur mycket ström behöver de elektroniska magneter? Jag kan inte se kopplingen / kontrollera eller samordning mellan alla 4 kolvar ... K.

Jag DNT KNW alla ting wat u säger mig IMBA noooooooooob så wat jag behöver vill jag detta så wat göra?

Hallo, berätta pls bara hur mycket ström du behöver för att de 4 utgångarna och vill du styra 4voltages (mellan 9 och 12 V) vid källan och frekvens / varaktighet för eller där? K.

Se jag vill styra magnatizein makt magneten sin värdelösa controllin spänningen snarare jag föredrar aktuella controllin mängden strömmen inte bestämt ännu men eftersom de nuvarande increses i moagnet blir mer kraftfull som mer makt full HD freqency dvs förändringen i polaritet vara snabb. så ju mer spped hastigheten är att också kontrollera så att freqency och nuvarande shuld också styrs från proportionaly mathamatically i DNT hav idé kan u göra någon sak sätt kan u räkna wat amt kommer jag att behöva? Jag är sak usin 9v batteri defult strömmen i det kan vara 1A jag vet inte exakt kommer cheak ut och berätta för mina xams goin på så var sent på rply

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back