BoostC C-kompilator arbetar nu med MPLAB

P

Pavel

Guest
Den senaste versionen av det fria BoostC C-kompilator (version 2.0.1) är nu helt integrerat i MPLAB (inklusive källa nivå felsökning). BoostC är en del av SourceBoost paket tillgängliga för downoad från http://www.picant.com/c2c/download.html Hälsningar, Pavel

Pavel, kan du hjälpa mig? Jag integarated SourceBoostC i MPLAB IDE, men något fel som hände när byggde projektet. Precis som nedan: Renlighet: Ta bort mellanhänder och utgång filer. Rengör: Klar. Att köra: "C: \ Program Files \ Microchip \ SourceBoost \ boostc.pic18.exe" FLB2.C-O1-W1-t 18F6520 BoostC Optimera C Compiler Version 6,40 (för PIC18 arkitektur) h ** p :/ / www.sourceboost . com Copyright (C) 2004-2006 Pavel Baranov Copyright (C) 2004-2006 David Hobday Licensierad till AN HONG under en och samma användaren full licens för 1 nod (er) Begränsningar: PIC18 max kodstorleken: Obegränsad, max RAM banker: Unlimited, icke-kommersiell användning FLB2.C @ 20: Meddelande: "Inklusive ICD2 förklaringar (icd2.h)" @ 1080: Meddelande: "Varning: ICD2 reserverade ROM adressområde: 0x7D80-0x7FFF (använd linker-rt tillval)" E: \ (1): error: misslyckande misslyckande BYGG FAILED: Fri 14 Dec 10:35:44 2006 Jag kan inte hitta rootcause, kan du ge några förslag till mig?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back