DFT Scan - Tetramax - grindbrytande klocka i STIL fil

A

animotion

Guest
Alla, i min design har jag en multi-cykelväg som inte kan fångas i en enda infångande cykel. Därför vill jag att förlänga tiden innan en fångst görs. För närvarande är jag överväger sätta 5 döda (oanvänd) cykler om avskiljning rutin. Först när dessa döda cykler är fullständiga gör jag en verklig fånga cykel. Den huvudsakliga klocka i design, vilket är också sökningen klockan är frigående. Fråga: Har någon koden för detta, det vill säga innehav av fångst pulsen för 5 döda cykler? Alternativt kanske kunde jag grindbrytande klockan i designen i början av fångst rutin för 5 cykler. Först när denna tid är klar, jag återinföra klockan och nästa puls är fånga pulsen. Fråga: Finns det något sätt att tillfälligt slussning av klockan med STIL filen? Hälsningar, Animotion

Du kan inte tillförlitligt att använda en lösspringande klocka för DFT. Skanna och de flesta tester måste ha testet klockan matas från en ingång stift så att det kan kontrolleras. Vissa människor använder frigående klocka att gälla hastighet testvektorer. De tillägger hårdvara som tillåter ett begränsat antal höga pulser hastighet klocka som skall tillämpas av den fria rinnande klockan. Är din multi-cykelväg har försena för mycket för en enda cykel? Eller har den ett antal statliga element som kräver klockpulser för testet att sprida?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back