Gamla Greiner elektronik kvarts timer II

A

alpibucky

Guest
Hej, jag behöver instruktionsbok och servicemanual för denna bänk instrument byggde 1977. Med vänliga hälsningar

Hej. Jag inser att du postat ett par år sedan, men om du fortfarande behöver dem, jag har dem. Det enda problemet är att de är på franska ... lol. Post här om du kan använda dem. Tack, Mästare Gunner

[Quote = Mastergunner, 920.829] Hej. Jag inser att du postat ett par år sedan, men om du fortfarande behöver dem, jag har dem. Det enda problemet är att de är på franska ... lol. Post här om du kan använda dem. Tack, Mästare Gunner [/quote] Inga problem alls med franska vänliga hälsningar,

[Quote = Mastergunner, 920.829] Hej. Jag inser att du postat ett par år sedan, men om du fortfarande behöver dem, jag har dem. Det enda problemet är att de är på franska ... lol. Post här om du kan använda dem. Tack, Mästare skytt [/quote] Hej Mastergunner och alpibucky, jag är ny här och detta är min första skrivande på detta forum. Jag behöver desperat denna manualer för Geiner kvarts timer II. Hur kan jag få dem? Det kan vara i franska språket. Kan ni skicka mig via e-post eller är de publiceras på detta forum? Ledsen och tack på förhand. Bosttik

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back