Jag kan öppna en. Sch-fil, behöver veta programvaran

P

palesha

Guest
Jag fick en. SCH fil för service ändamål från en säljare. Men han vet inte namnet på programmet skapade det. Hjälp mig att lösa problemet.

Vet du vad schematisk fånga programvara du filen skapades med? Förlängningen *. SCH används av många program schematiska Capture (Protel 99, OrCAD, ExpressPCB och förmodligen andra också). Min OrCAD 9,2 och ExpressPCB kunde inte igen filen.

Jag försökte n Protel. Jag tror att någon skulle prova på PCAD eller någon annan programvara.

Väl försöka öppna i WordPad eller Anteckningar, en del av schematiska anger paketet används. Därför kan du ladda ner det särskilda pacage & öppna. Lycka till

Ingen framgång för att öppna den i P-CAD 2004 schematisk tittaren. Ingen EAGLE schema fil: roll:

Jag kommer nu att få kuddar logik demo. Låt u veta om resultatet. Hoppas att detta kommer att lösa mitt problem.

Har någon provat Cadence verktyg schemaritning, det kallas Concept HDL? Det är en ganska standard schema capture verktyg för många företag.

Jag HV öppnade. SCH filen som föreslagits av purko med PADS logik. Tack 4 samma.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back