Letar du efter en SMS GSM Socket Modem

W

wshibl

Guest
Kära alla, jag letar efter SMS GSM uttag Modem för mitt projekt, har jag funnit en i Tyskland, men det kommer att ta mellan 6 till 8 veckor för att vara Tillgängliga. Jag söker en del som nedan en: Så om någon kan hjälpa till att hitta något sätt att få denna del eller någon liknande ASAP låt mig veta (Lämna mig med pris och leverans tid det kommer att ta). Tack på förhand för din medverkan Jag vill också veta om denna del är Tillgängliga i Kina eller inte? Hälsningar

Hej, kan du använda modemet GSM från Telit (GM862 GPRS: Detta pris är 125USD (inkl. GSM antten), kan du köpa i Thailand ( www.synes.co.th ).

Hej NguyenHai, Tack för ditt samarbete, jag har granskat den del som du har skickat och jag fann den förenlig med vad jag vill. Men jag behöver veta om denna del har en antenn eller inte och om inte vad är kostnaden för dess antenn? behöver vi en adapter eller kablar eller inte?. Jag har också försökt att beställa den, men jag har funnit att denna webbplats inte är på engelska och jag har inte hittat någon information om priset och hur lång tid det tar att levereras till Egypten. Skulle du hjälpa mig att få dessa uppgifter saknas. Hälsningar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back