MSN kontakter för RF diskussion / problem

J

jupitorcuu

Guest
Har någon är intressanta i att diskutera problemet med RF. Kanske kan vi göra vän på Web.I har viss resurs om design. Jag är bekant med ADS, jag vill lära HFSS 9. Om du gillar använda MSN, kan du svara dig MSN ID. Min MSN är jupitorcuu@hotmail.com

Du kan höja ditt problem här, de som känner förklara i detalj. Således kan resten av medlemmarna få mer kunskap på tiden ...

men ibland vänta en annan problem.And interaktiv realtid kanske föredrog av andra människor.

men det är svårt att träffa i rätt tid på grund av tidsskillnaden. Du kan höja din fråga här, om det är relaterat till HFSS, är jag rädd att jag inte kan hjälpa när jag använder ADS för det mesta. Jag kan dela mina erfarenheter i kretsen design, simulering, modellering, felsökning .....

Hej, jag använder hfss8.0 att simulera föremål! Kanske jag kan bli vän med dig!

[Quote = buhafsaek] vad är HFSS? [/Quote] Det är en av de EM Simulatorer för RF-kretsar

Jag är fältet ingenjör där kan Finde ett papper om hålrum RF re-tuninig och CombiNet Tx kalibrering

Jag har sett en bok i hämtning Forum i elektroda.pl. Den berättar mechinical noterar med EM thoery.

Jag är RF designer i Mobile nätverkssystem med 8 års erfarenhet. Kan vi diskutera något åt ​​det.

Jag är ny här! Men jag kan erbjuda några diskussioner om det behövs MSN: r91012@ew.ee.ntu.edu.tw

[Quote = MBq] Jag är RF designer i Mobile nätverkssystem med 8 års erfarenhet. Kan vi diskutera något om den. [/Quote] CDMA eller GSM? Jag utforma Basstation

Detta är KH arbetade jag i antenn och RF-fält. Skulle vilja diskutera på RF med er.

Jag kommer att studera RF själv, och vem som helst kan ge några råd? Jag konstruktion moderkort, nu.

[Quote = EEHardware] Jag kommer att studera RF själv, och vem som helst kan ge några råd? Jag konstruktion moderkort, nu. [/quote] Hög hastighet Transmission linje är ditt fokus.

[Quote = jupitorcuu] Har någon är intressanta i att diskutera problemet med RF. Kanske kan vi göra vän på Web.I har viss resurs om design. Jag är bekant med ADS, jag vill lära HFSS 9. Om du gillar använda MSN, kan du svara dig MSN ID. Min MSN är jupitorcuu@hotmail.com [/quote] Hej. Jag hade lagt till dig min MSN kontaktlista mitt namn finns: ahmad_abdulghany tack ...

Hej någon som vet hur man skapar en riktad rf styrkrets cuz jag gör det för min tracking enhet. Tack.

Jag designig några RF IC-kretsar. Vi kan diskutera det här.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back