om PSS och PAC simulering!

W

wonbef

Guest
finns det inte någon problem i PSS och PAC simulering av schematiska, men i postsimulation det snabbt fel otillräckligt minne och avbrott. Varför? behöver din hjälp! Tack så mycket!

Får du kan försöka använda swapfile alternativ i PSS alternativ former.

Jag är också precis höra av min vän och jag vet inte om det kommer att lyckas eller inte. Om du får lyckad körning kan ni posta här för att dela din upplevelse för oss alla? Tack!

Det finns inget sätt att spöket gör för alla transient punkt i PSS period AC analys. Så analysen måste vänta därför de PSS att avsluta och lagra alla ingående interna transienta driftsförhållanden poäng för varje tidssteg. Det är minnet mördaren. Du kan bara försöka minimera antalet punkter eller komponenter!

Nu har jag hittar: i PSS och pac simulering, om frekvensen alternativet (som är, håll blank) ingår inte i input stimulans tycks det ovan nämnda fallet inte. lycka till!

[Quote = wonbef] Nu har jag hittar: i PSS och pac simulering, om frekvensen alternativet (som är, håll blank) ingår inte i input stimulans, inte det ovan nämnda fallet inte visas. lycka till! [/quote] Var är "frekvens alternativet"? Kan du beskriva mer i detalj?

Kolla här bilagan och du kommer att hitta orsaken! 1

[Quote = wonbef] finns det inte någon problem i PSS och PAC simulering av schematiska, men i postsimulation det snabbt fel otillräckligt minne och avbrott. Varför? behöver din hjälp! Tack så mycket! [/quote] Hej, jag vill veta om PAC simulering awaves ser ut AC simulering freq förstärkning och fas-freq? Tack så mycket

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back