Programmeraren för AT89C52

Jag kommer att bygga denna programmerare efter 2 dayes jag hoppas det att fungera: PS 8O krat

[Size = 7] [color = red] Hej tobb, Thanx mycket: D: DI har byggt programmeraren och det fungerar 100%%%%% Jag vet inte hur kan jag tacka dig så jag kommer att donera dig med 50 poäng: P Thanx igen ....... Sphinx [/color] [/size]

Thanx mycket [color = red] [size = 7] Ihave byggde programmerare och det fungerar 100%%%%% [/size] [/color] OBS: : Spoko: [font = Lucida console] [/font] [color = red] [size = 6] Jag donerar för dig med 20points [/size] [/color] din punkt var 206,54 och nu: Spoko :: Spoko: 226,54 Thanx igen ..... .. S 8O krat

Hej, Kommer detta programmerare kan programmera 89C2051, jag behöver det som schema.

Hej Mitesh kommer ingen detta program program inte 89C2051. Men www.batronix.com hittar du schemat för AT89CXX51 inkluderar AT89C2051. Jag nu att utforma en ny programmerare programvara för det istället för PROG-studio mjuk. Sphinx

[Quote = Sphinx] Hej Mitesh, debiteras ingen detta program program inte 89C2051. Men www.batronix.com hittar du schemat för AT89CXX51 inkluderar AT89C2051. Jag nu att utforma en ny programmerare programvara för det istället för PROG-studio mjuk. Sphinx [/quote] [color = red] [size = 6] [font = Arial] Jag väntar din programvara: wink: [/font] [/size] [/color] S 8O krat

[Color = red] [/color] Vacker AT89C51 programmerare, men begränsad byte. kan någon hjälpa mig att programmera fullt byte. IT-program 256 byte. Tack 8o

[Quote = masud58] [color = red] [/color] Vacker AT89C51 programmerare, men begränsad byte. kan någon hjälpa mig att programmera fullt byte. IT-program 256 byte. Tack 8o [/quote] Kära masud58 min vän Sphinx kommer att avsluta sitt program efter en vecka: wink: och du kan programmera alla 4K byte: D TACK S 8O krat

Ok Iam väntar på det ögonblick jag kommer att omvandla At89C2051 enda lager PCB design för u. Tack

[Quote = Sphinx] Hej Mitesh, debiteras ingen detta program program inte 89C2051. Men www.batronix.com hittar du schemat för AT89CXX51 inkluderar AT89C2051. Jag nu att utforma en ny programmerare programvara för det istället för PROG-studio mjuk. Sphinx [/quote] Har du avslutat din programvara än? Jag är egentligen intresserad av denna design!!

Hej alla, någon som vet en programmerare som programms alla 89c5x och 89s5x och 89cxx51? Jag vet Asim Khans programmerare, men jag behöver en whith enkelt hårdvaran till exempel använda en 89c51 / 2 som befälhavare, om jag nya PC-programmering, skulle jag själv utforma det! hoppas att någon försöker att utforma det: cry:

Salam,
Semiconductor skrev Har du avslutat din programvara än? Jag är egentligen intresserad av denna design!!
Ok, jag har började för länge sedan. Jag har avslutat det grafiska användargränssnittet och programmering och radera rutiner. Men jag stannade becuse jag har ingen fritid för att slutföra det (jag är väldigt upptagen) Om du intresserad kan jag skicka dig källkoden, den försöker att slutföra det. Bye

[Quote = masud58] [color = red] [/color] Vacker AT89C51 programmerare, men begränsad byte. kan någon hjälpa mig att programmera fullt byte. IT-program 256 byte. Tack 8o [/quote] Hej skicka din e-post. Jag kommer att lägga Key BATRONIX. Det att fungera maximalt koden och ingen begränsad tid. Om du behöver det tidigt, skicka kräva att minhnam@vnws.com så snart som Möjligt

Halo .. Kommer detta programmerare kan programmera At89s53? Jag behöver det som schema. Kan någon berätta för mig?

har någon kropp utvecklat en programmerare som kan programmera både 89c51 och 89c2051, som kontrolleras av RS232. Tack egemini

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back