projektets förslag ....

M

MSRA

Guest
Hej.
plz föreslå jag ett projekt som rör kommunikationen ......
eller det kan vara att kontrollera något från min mobiltelefon ... med antenn ...
skicka automatiska meddelande eller automatisk uppringning eller projekt som hon ...
Jag är student och inte en expert niether en beginer så sugest mig att hålla detta i åtanke ...
tack

SA
Ok jag kan ge dig en uppfattning om kommunikationsprojekt men jag tror att du måste vara i examen år.
det är DSL-modem är det en mycket kraftfull projekt.
Om du vill igen fråga gärna.
Salam.

Citat:Det kan vara kontrollerande något från min mobiltelefon

u innebära att för begineer och inte för under
doktorand .... rätt?

Ja jag vet ura student och u sa u inte är en nybörjare ....men ur ber om en projektidé inte på ett sätt mellanliggande Studenten ska be ....u tycktes mig en nybörjare ....if u Berätta om yr nivå i kommunikationen sida och hur mycket u vet om det sedan kan jag eller andra kommer att vara mer hjälpsam ....im också en undergraduate student ... så jag hänvisade denna artikel till u hålla mig yr på sidan .....u har inte sagt yr nivå ... hur kan vi gissa om yr förståelse???....studenter är också nybörjare ....IMA student men ima nybörjare ....

förresten varför inte u kontrollerar artikeln själv och se om ura nybörjare eller inte ??...Jag har nämnt det av samma skäl ....i thought u först bör kontrollera det lättaste sättet u kan göra ett sådant projekt och om u tror att det är mycket lätt och inte i år nivån sedan andra är också här för att hjälpa u. ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back