rake-mottagare för WCDMA

M

mina.atef

Guest
Kan alla organ hjälpa mitt att göra antingen Simulink eller M-fil av rake mottagaren av WCDMA. snälla jag är i ett djupt behov till det. tacka för ur vård.

Hej, jag hoppas att detta program är användbart eftersom det innehåller RAKE mottagare! Hälsningar, Ahmed

Tack så mycket Ahmed för UR hjälp. det är verkligen ett fantastiskt program, men jag har en förklaring om u kan skicka till mig ett program som innehåller diagram över multipath av signalerna som presentationen behöver grafer. om u inte kan, det ok Thank u igen .. mina

[Quote = mina.atef] kan varje organ hjälpa mitt att göra antingen Simulink eller M-fil av rake mottagaren av WCDMA. snälla jag är i ett djupt behov till det. tacka för UR vård. [/quote] Jag behöver också det. Snälla hjälp mig

Hej, jag har vissa tvivel om matlab koden för WCDMA Ahmed har laddat upp här ... 1. vad är betydelsen av Sur_Len = 40 och Push = 3, 2. I följande avsnitt om (kpw> 0) Sig_Rec_Tmp = Sig_Rec * Gold_Buf (slut) ", Sig_Buf (mod (kpw-1, Plt_Num * SF) +1, :) = Sig_Rec_Tmp; Sig_Est = Sig_Est + Sig_Rec_Tmp,% Uppskattning slutet Varför Vi har inte föröka sig hela fönstret längden av guld buffert med den mottagna buffert och summan och igen flytta fönstret. Är det inte en glidande korrelator. 3. Hur kan vi få en kanalpulsgensvar utan att faktiskt despreding pilotbitarna? Det kommer att bli en stor hjälp om någon kunde rensa dessa tvivel. tack, Shameem

Tack för koden också. Jag letar fortfarande i den. Piloten kanal eller bör vi kalla det CPICH för WCDMA bör avspridda att uppskatta kanal. Övergripande kod är av god kvalitet. Jag vet någon i ecvale ber att köpa sägasth så här. Ahmedseu, kanske du vill dubbelkolla det.

Hej, Kan någon vänlig ladda upp ett dokument för den här matlab genomförandet. Tack, Shameem

hej frnds, är också att göra en pro i rake-mottagare .. Här någon postade länken rake mottagaren i tidigare tror jag .. men jag inte kan se någon koppling .. pl skicka det igen
Hej, Kan någon vänlig ladda upp ett dokument för den här matlab genomförandet. Tack, Shameem

Hej den bifogade filen verkar ha upphört att gälla ... Plz skicka det igen ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back