Sb.

W

WalkOn

Guest
Sb.kunde visa mig lite blandade VHDL och Verilog design kod?flyttade hit från DavorinVad i helvete det har att göra med "Analog Circuit Design"???
(o;Please post i högra delen nästa gång!

W sieci pojawiły się zdjęcia oraz część specyfikacji smartfona Huawei Honor 6 (znany również jako Mulan) - telefonu przystępnego cenowo, o dużych możliwościach. Nowość chińskiego producenta wyposażona jest w 5-calowy ekran o natywnej rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli, 3GB pamięci RAM, oraz ośmiordzeniowy procesor Kirin 920 (4x Cortex-A15 + 4x Cort...

Read more...

Om du har ModelSim på ditt system kan du hitta en mixedHDL i exemplet mappen ModelSim installationskatalog.Om du inte har det, låt mig veta att skicka den till dig.

Hälsningar,
KH

Tack för ditt svar,
Min Modelsim version 5.3 i Solaris
när jag försöker VCOM set.vhd, säger
Det kunde inte ladda work.std_logic_util

du beskriva en modul genom Verilog, och en annan enhet med hjälp av VHDL.och den översta nivån med hjälp av antingen verilog eller VHDL som avser såväl verilog modul och VHDL enhet.då detta är en blandning VHDL och verilog design.

är det ingen större skillnad mellan användning verilog separat och använda verilog och VHDL, utom för dem i samma modul

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back