Skicka dina meritförteckningar för VLSI jobb i norra Indien

N

nittinsharma80

Guest
Hej Alla, Vårt företag söker efter bra candiudates med 1 + erfarenhet VLSI området. Skicka ditt CV till mig om du söker efter en VLSI jobb i norra Indien. Regards, - Nitin nittin.sharma (at) gmail.com

Folket sätta platsannonser i detta forum uppmanas att tillhandahålla fullständig information om company.Whether det är företag där de själva arbetar eller kan det vara för alla consultancy.It kommer att avsevärt minska problem för alla som ingen kommer att behöva posta dem individuellt och be varje thing.Please lämna fullständiga upplysningar som sätter ditt budskap.

UR är verkar vara en expert på edaboard. men ändå ur försöka göra falska meddelanden [quote = nittinsharma80] Hej Alla, Vårt företag söker efter bra candiudates med 1 + erfarenhet inom VLSI området. Skicka ditt CV till mig om du söker efter en VLSI jobb i norra Indien. Regards, - Nitin nittin.sharma (at) gmail.com [/quote]

Sir, hade jag vidarebefordrade min meritförteckning till dig. Informera mig om det finns någon plats tillgänglig. Tacka dig, Ramesh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back