SMD delar koder tabeller behövs

P

Pavka

Guest
Var hittar jag koden märkning guide för SMD diskret komponenter (transistorer och dioder)? Vad är den typ av dessa transistorer (SOT23 paket): W1P (NPN), W2F (PNP) 12W (MOSFET), W2T (zenerdiod)?

Det verkar vara en riktig djungel, jag har grävt i några Philips databöckerna och jag kunde bara hitta en: W1P är (eller kan vara) en BFT92 i SOT23 paket. En ner, tre kvar. Du kan också ta en titt här: http://matthieu.benoit.free.fr/cross/bas.htm och du hittar en hel del mer om du söker på smd markeringar. on1aag.

SMD 12W delar koder hjälp. Kära fris vänligen hjälpa "12W" (MOSFET, SOT23 paket), delar kod och stiftens. Tack

Jag har två SOT23 delar med följande märkningar: B3P1T B2Q5T Någon aning om vad dessa enheter är? Tack.

Hej, jag letar efter "A35". Det är en diod men jag kunde inte hitta recensioner. gäller.

[Quote = Pavka] Var hittar jag koden märkning guide för SMD diskret komponenter (transistorer och dioder)? Vad är den typ av dessa transistorer (SOT23 paket):? W1P (NPN), W2F (PNP) 12W (MOSFET), W2T (zenerdiod) [/quote] Hej Pavka har du försökt att titta på tillverkarens hemsida för koder. Ibland kommer de att lista en del av några exempel 4 sista siffrorna i transistorn. Hoppas att detta hjälper.

W1P PMBT2222A SOT23 NPN omkopplingstransistorer ... PHI W2F PMBT2907A SOT23 PNP omkopplingstransistorer ... PHI David Jag är en av EDAboard! david@smdok.com http://www.smdok.com ---------------------- ----- erbjuder vi incheckning markingcode, PCB-COPY, Chip-dekryptering service Vi tillhandahåller söka tjänsten smdcodes (även känd som markingcode, övre markeringen, märkning och förpackning märkning). Vår databas incluses koderna för transistorer, dioder, TV, tyristorer, ICS, etc. Du kommer att suprised att hitta många dopp komponenternas kod och många smd koder de svåra att hitta på internet eller någon annanstans. Nyheten är att databasen kvantiteten gruppering upp dag för dag. Nomatter lätt kod eller svårigheter kod, allt du behöver göra för att mata in koder och söka, istället för att samla varje dag. Varför? Eftersom vi är din supportteam gör det åt dig. ---------------------------

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back