vad är förstyrning ersättning och dess arbetsgrupper principer

H

henrywent

Guest
Hej alla, säg vad som är förstyrning ersättning och dess arbetsgrupper principer. vad är det skillnad mellan andra ersättningssystem som mjölnare ersättning. Fördelar och nackdelar med att använda denna ersättning metod. många tack!

Hej henrywent, Principen om framkoppling ersättning enligt följande: Inom en kedja av förstärkande steg det mest kritiska skedet (i den mån fasförskjutning är berörda) förbikopplas med ett högpass kretsar. Sålunda förblir de lågfrekventa hög förstärkning egenskaper hos hela förstärkarkedjan hög och - vid samma tidpunkt - fasförskjutningen av "flaskhals" stadiet har endast en låg resp. inget inflytande på den totala fasförskjutningen. Tyvärr, borr jag har ingen praktisk erfarenhet av denna typ av ersättning, dock, såvitt jag vet att det inte är överordnad andra principer och därmed tillämpas inte särskilt ofta. Hälsningar LVW

Jag föreslår att samråda med berörda läroböcker som Gray / Meyer analys och design ... de har en detaljerad förklaring och exempel krets.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back