VLSI möjligheter i Hyderabad

T

Tan

Guest
Hej vänner, jag har gjort mitt PG Diploma in Digital systemkonstruktion från Pune University.I har lagt mitt CV i naukri.com och Monsterindia ... Jag har inte fått något svar så far.Could någon låt mig veta om det finns några möjligheter i Hyderabad i detta område? Tack Tan

Det finns cirka 25 företag som arbetar VLSI, kan u besöka den parken personligen lycka

Hej Priya, Tack för ditt reply.Can du ger mig namnet på företag som arbetar i Hyderabad, och om möjligt kan du ge referens. väntar du svarar. Tack än en gång Tan

Du DIN "fick jobb genom campus? Denna gång PU hade goda placeringar. Iaf, nu är det tufft att få ett jobb, coz att certifieringen ger knappast din employablity faktor. Prova några fräschare öppning, hålla kontroll freshers arbetsplatser för Indien / Hyd. Lycka!

Du DIN "fick jobb genom campus? Denna gång PU hade goda placeringar. Iaf, nu är det tufft att få ett jobb, coz att certifieringen ger knappast din employablity faktor. Prova några fräschare öppning, hålla kontroll freshers arbetsplatser för Indien / Hyd. Lycka! Hej, jag inte få din punkt .. Kan du vara mer tydlig snälla ...

[Quote = priya06, 311.517] Det finns omkring 25 företag som arbetar VLSI, kan u besöka det parken personligen lycka [/quote] hai kan u pls ttel mig hw 2 se våra inlägg i forumet

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back