E
Electro_Motive
Guest
Jag har börjat använda Xilinux Project Navigator för en digital Lab. Jag ska följa en tutorial och utföra vissa steg på programmet och skriva ut vågformer. Jag klarar av att skriva in VHDL-koden. Jag kan se vågformen. När jag dubbelklickar på "Förväntade Generera SIMULERING REUSLTS" Jag får följande meddelanden. Den sista meningen är ett felmeddelande. Jag kan inte gå utöver detta fel och det hindrar mig från att kunna visa Test formuläret Bench Wave som jag ska se. Tack för hjälpen. ---------------------------------- ISE Auto-Gör loggfil ---------- ------------- Uppdatering: Generera Förväntat Simulation resultat, som börjar: "exewrap-tapkeep-mode rör-sen 50-tcl-kommandot C :/ Xilinx / data / projnav / __simulateAnnoTestBench.tcl __ antTOano.rsp "Skapa TCL process som körs automatiskt Gör File: counter_tbw.ado Starta:" C :/ Modeltech_xe_starter/win32xoem/vsim-c-do counter_tbw.ado "Det går inte att kassan en licens. Vsim avslutas. ** Fatal: Ogiltigt körkort miljö. Ansökan stängning. Tcl C :/ Xilinx / data / projnav / __simulateAnnoTestBench.tcl upptäckt en återgång kod '4 "från programmet" C :/ Modeltech_xe_starter/win32xoem/vsim-c-do counter_tbw.ado "VSim inte att simulera kommenterad testbänken Anledning: Done: misslyckades med exit-kod: 0001.